divendres, 10 d’abril del 2015

Universitat de la vida

Mai abans m'hauria pensat que la més prestigiosa universitat d'aquest planeta pogués estar tant a l'abast de tothom, a cada bosc, a cada cala i cada llac, a cada muntanya, prats, deserts i icebergs, etc... i em sorprèn que malgrat la seva absoluta gratuïtat, sigui la universitat que més alumnes s'han deixat perdre al llarg dels últims temps. Quin món més fals ens hem estat creant, i quin món més fantàstic podem crear a partir d'ara. Vet aquí el tret de sortida necessari per fer brotar una nova branca farcida de coneixement, vet aquí l'escola de l'evolució, on escoltar el vent, la pluja i el cantar dels ocells és tant o més important que aprendre les 5000 llengües humanes que hi ha en aquest món, on allò més petit no és allò més dèbil, i on mirar les estrelles és mirar els teus primers origens, la més gran família de les teves antigues families, i així doncs també la teva. 
A vegades és necessari trencar i esmicolar en petits fragments el concepte de "normalitat" que ens hem deixat escriure al front inútilment, i posar-los dins un sobre per tornar-lo al seu remitent. La vida, és molt i molt més del que ens hem limitat a veure fins ara.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada