dijous, 17 d’abril del 2014

Cartes als Alps

Dormir per somiar, somiar per veure't... quan em desperto normalment no et tinc ni et veig... però avui quan m'he llevat, he obert els porticons de la finestra i sí, avui sense ser l'etiqueta de somni t'he pogut veure, te pogut mirar i tornat a mirar les vegades que he volgut, he obert la finestra i he sentit l'aire alpí més fresc que mai, l'olor a flors d'alta muntanya i de fusta humida al matí. 
Demà toca marxar i no podré evitar un cop hagi tornat a "casa", quan ja sigui a 750km lluny de tu, quan físicament hagi canviat els alps pel mediterrani, encara em mancaràs més del que fins ara em mancaves. Necessito tornar a sentir i a somiar com m'has ensenyat aquests darrers dies, a veure el món amb els ulls plens d'il·lusió i a sentir una gamma inacabable de sinònims de felicitat a cada instant. Tornaria i tornaré els cops que fes falta per tenir tants sols 1 minut més de realitat, de pau, de silenci, de frescor, de vosaltres, els Alps.