Totes
volen el mateix, veure els seus fills i filles créixer al seu costat,
protegir-los dels perills, regalar-los-hi amor, estimar-los en llibertat!
Cap mare
vol que els seus fills i filles siguin separats d'ella. Cap mare vol que els
seus fills siguin sacrificats amb poc mes d'un any d'edat (vedells) quan
podrien arribar a viure uns 20-25 anys, ni al cap de poques hores (pollets
mascles) quan en podrien arribar a viure entre 5-10 anys, etc...
Tot
comença quan veus els ulls de la teva mare per primer cop, quan la olores, quan
notes les seves carícies i el seu sospir tot recolzant el teu cap sobre el seu
pit. És aquest amor el que necessitem per canviar el món, cap altra cosa que
això.
FELIÇ DIA
DE LA MARE A TOTES! GRÀCIES PER HAVER-NOS DONAT LA OPORTUNITAT DE VIURE.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada