divendres, 10 d’abril del 2015

Abús de poder

Acariciar la natura és començar el viatge cap a un mateix. Empatitzar amb la vida d'animals i plantes et fa veure que l'abús de poder sobre d'altres éssers és la única cosa que té una mort assegurada abans del naixement, i per tant una entrada al procés d'involució.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada