Acariciar la natura és començar el viatge cap a un mateix. Empatitzar
amb la vida d'animals i plantes et fa veure que l'abús de poder sobre d'altres
éssers és la única cosa que té una mort assegurada abans del naixement, i per
tant una entrada al procés d'involució.
Aquest espai pretén ser una crida a la necessitat d'observar la vida i reflexionar sobre el llenguatge reflexiu que ens regala la natura que ens envolta. Som part d'una gran família que s'estén més enllà dels nostres pares i mares, germans, parelles o amics... i ens en hem oblidat. El meu objectiu és despertar l'amor per aquella màgia que hem anat apagant amb la nostra etiqueta tòxica d'éssers "superiors".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada