diumenge, 31 d’agost del 2014

Univers

No hi ha sensació més gran que sentir-te petit davant d'aquest immens i infinit sistema, perfectament ordenat, tenyit d'incògnites i fantasia... L'univers, l'origen de tot, el gran mestre de la vida, aquella sàvia essència que sempre et respon amb preguntes perquè segueixis fascinat per la seva màgia. 
Estirar-te sobre la terra i acariciar les estrelles amb la mirada és, sense cap dubte, la millor manera de veure la vida pel que de debò és, un REGAL.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada