diumenge, 24 d’agost del 2014

Atenció

L'atenció és la capacitat d'entendre les coses o un objectiu, tenir-ho en compte o en consideració, percebre el món amb tots els sentits. És estar present. 
Aquesta fotografia cal que sigui observada amb atenció, de no ser així alguns de vosaltres només veureu l'abella, però no veureu l'aranya en el seu perfecte acte de camuflatge. 




Imatges com aquestes les teniu al cantó de casa, només heu d'estirar-vos entre les flors i entrareu en un petit món que mai abans tornareu a mirar amb els mateixos ulls, perquè ara hi posareu ATENCIÓ.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada