Ni un home ha de tenir més drets que un gos, ni un gos que un porc, ni un porc que un cargol, ni un cargol que una formiga. L'empatia animal absoluta és la clau del respecte total per la vida. No perquè siguis un ésser humà t'han de respectar més que qualsevol altre ésser. Això és despertar la consciència, això és buscar i trobar la pau, això és ser persona i no només humà.
![]() |
| Image from The Fox and The Child, Hopscotch films, 2009. |

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada