dijous, 21 d’agost del 2014

Són els detalls més petits els que et faran fer salts cada cop més grans.

Quan fas el simple intent d'empatitzar amb aquestes minúscules formes de vida anomenades insectes, te'n adones de lo perfecte que arriba a ser aquest planeta, farcit de mons dins altres mons, de petites immensitats i detalls a cada racó. La dimensió o mida és una il·lusió humana, i generalment aquelles vides de petites dimensions per nosaltres tenen menys valor, menys significat. Potser som nosaltres els que en realitat tenim una mentalitat més petita i curta del que creiem. La vida és vida, les dimensions d'aquesta importen ben poc.

Els éssers més petits poden ser els més grans mestres. 


























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada