Quan fas el simple intent d'empatitzar amb aquestes minúscules formes de vida anomenades insectes, te'n adones de lo perfecte que arriba a ser aquest planeta, farcit de mons dins altres mons, de petites immensitats i detalls a cada racó. La dimensió o mida és una il·lusió humana, i generalment aquelles vides de petites dimensions per nosaltres tenen menys valor, menys significat. Potser som nosaltres els que en realitat tenim una mentalitat més petita i curta del que creiem. La vida és vida, les dimensions d'aquesta importen ben poc.
Els éssers més petits poden ser els més grans mestres.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada