Dues ales per aconseguir la llibertat que el vent et proporciona, i colors vius per tal que puguis esclatar la teva natural expressió. No interrompis el teu suau volar fins arribar al cim del teu arbre, doncs, és en aquell punt, on podràs sentir que formes part d'un planeta absolutament màgic.
Aquest espai pretén ser una crida a la necessitat d'observar la vida i reflexionar sobre el llenguatge reflexiu que ens regala la natura que ens envolta. Som part d'una gran família que s'estén més enllà dels nostres pares i mares, germans, parelles o amics... i ens en hem oblidat. El meu objectiu és despertar l'amor per aquella màgia que hem anat apagant amb la nostra etiqueta tòxica d'éssers "superiors".
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada