No puc més, perquè et considero part de mi. Perquè la meva força la trec gràcies a les teves muntanyes, perquè la vitalitat la trec gràcies al teu vent, perquè la lluita per arribar als meus objectius me l'has ensenyat a través del dia i la nit, on el sol em recorda que per més que la llum marxi, sempre torna a sortir.
No em fa vergonya dir-te que t'estimo, el que em fa vergonya és saber que van passant els anys i cada vegada és més difícil poder-to demostrar amb actituds tant inconscients com la nostra... Espero que algun dia puguis tornar a ser el planeta que vas ser, i deixar de ser d'una vegada per totes el planeta en que t'estem convertint.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada