Aquest espai pretén ser una crida a la necessitat d'observar la vida i reflexionar sobre el llenguatge reflexiu que ens regala la natura que ens envolta. Som part d'una gran família que s'estén més enllà dels nostres pares i mares, germans, parelles o amics... i ens en hem oblidat. El meu objectiu és despertar l'amor per aquella màgia que hem anat apagant amb la nostra etiqueta tòxica d'éssers "superiors".
dijous, 30 de juliol del 2020
La màgia com a motor de la vida
La màgia és, en el fons, el motor essencial de la natura i la lectura imprescindible per entendre la vida en profunditat. Només us puc recomanar que sortiu sols al bosc i us deixeu conduir pels seus colors, olors, sons i textures. Descobriràs qui ets mitjançant aquests regals que potser no t'havies parat a estimar. Viu la vida! La de debó, la de tots!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada