dilluns, 30 de març del 2015

El missatge del mar

El mar, un gran mestre que amb cada una de les seves onades ens esquitxa i ens fa reviure el fet de que no hem de tenir por de ser ofegats sota les seves profundes aigües, sinó d'haver-nos estat ofegant durant anys sota la nostra manera superficial de viure el dia a dia. Potser és l'hora de desinflar el flotador i aprendre a nadar una altra vegada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada